2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
ja det gjorde jag verkligen!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
har aldrig nyårslöften, aldrig gillat sånt
3. Fick någon du känner barn?
nääe
4. Dog någon som stod dig nära?
nej, :)
5. Vilka länder besökte du?
sverige... weehooooo
6. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
en utlandsresa skulle sitta fint!
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

p&l veckan kommer nog sitta kvar ett tag!

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
oj, svår fråga... ingen aning, mycket bra saker som hänt mig!

9. Vilket var ditt största misstag?
tar inte upp sånt här, :)
10. Vilket var ditt bästa inköp?
haha det här låter ju bra, men det bästa inköpta har jag ju inte köpt själv! heheh
11. Vad spenderade du mest pengar på?
typ... kläder och alko
12. Vad gjorde dig riktigt glad?
mycket som gjort mig glad! men mina vänner har nog gjort mig gladast! without a friend what good is life?
(man måste ju ge ett fint exempel)
v

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk har väl alla varigt, men inget speciellt tror jag!

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
typ, peace&love artister och sånt!

15. Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
mådde nog bättre det här året! sen har man ju perioder när man mår bra och dåligt, men jag har gått ut mer och sånt! mer vänner! :)
16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
prov hehe

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
min dator, ;-)
18. Hur var din julafton?
min julafton var fin, som alltid! fick mycket bra saker och kingen själv var ju tomte så! ;-)

19. Blev du kär?
ja det kan jag väl säga att jag blev :) ett tag iaf!
20. Vilket program har varit det bästa på tv?
oj, kollar ju aldrig på tv.. det enda jag följt är värsta pojkvänsakademin
21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
asså, hata och hata, vissa personer tycker man ju mindre om :)

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
arsle att jag inte kommer ihåg vad den heter nu då..... (nej det är ingen bok ahahah)
23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
svår fråga... typ skrillex osv
24. Önskade du dig något som du fick?
ja :)

25. Önskade du dig något som du inte fick?
japp

26. Vilken var årets bästa film?
ingen aning!
27. Vad gjorde du på din födelsedag?
minns inte hehehe
28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
christopher och björn som vi träffade på peace&love!

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
också en svår fråga...

30. Vad fick dig att må bra?
vänner!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
vet inte, asså alla ba: åh han och han och han och han, tänker aldrig på snygga kändisar jag.. o.O
32. Vem saknade du?

lisa har jag saknat mycket!

33. Vilken var din bästa månad?

juni&juli
34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
klart det finns!
35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
 säger väl som frida: "ska väl ösa på uta fan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0