blir galen på sånt här

ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA KVINNORS SVENSKA:

Kanske........................................Nej
Vi behöver..................................Jag vill ha
Vi måste prata............................Du är i trubbel
... ... ... Visst, gör så...............................Det är bäst att du låter bli
Gör som du vill............................Du kommer att få betala för det här senare
Jag är inte upprörd......................Såklart jag är upprörd, din idiot!
Du är uppmärksam ikväll..............Tänker du bara på sex?

ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA MÄNS SVENSKA:

Jag är hungrig........................................Jag är hungrig
Jag är trött.............................................Jag är trött
Jag är sömnig.........................................Jag är sömnig
Snygg klänning.......................................Snygg urringning!
Jag älskar dig..........................................Jag vill ha sex nu
Jag har tråkigt.........................................Vill du ha sex?
Ska vi dansa?...........................................Jag vill ha sex med dig
Kan jag ringa dig nån gång?......................Jag vill ha sex med dig
Ska vi gå på bio?......................................Jag vill ha sex med dig
Får jag bjuda dig på middag?....................Jag vill ha sex med dig


 
Vi tjejer ...
Vi springer runt i huset medan vi borstar våra tänder.
Vi läser på schampo flaskan i duschen.
Vi skrattar åt våra egna skämt innan vi berättar dom.
Vi behöver ingen klocka eftersom vi har en mobil.
... Vi kan läsa en mening 10 gånger utan att förstå den.
Vi trycker på dörren fast att det står dra.
Vi säger va? fast vi har förstått allt.
Vi hatar när vinden förstör våran frisyr.
Vi kollar i kylskåpet 10 gånger om dagen utan att äta något.
Vi kan se samma film 1000 gånger.
Vi måste ringa till våra mobiler för att hitta dom.
Vi kan kolla på klockan för att sedan glömma vad den visade.
Vi vänder på kudden för att sova på den kalla sidan.
Vi sätter våra alarm tidigare så att vi kan ligga och sova längre.
Innan vi går och lägger oss räknar vi ut hur många timmar vi sover.
Kopiera detta om du känner igen dig

SOM OM INTE KILLAR KAN LÄSA PÅ SCHAMPOO FLASKAN I DUSCHEN OCH SOM OM DOM INTE HAR EN MOBIL OCH INTE RÄKNAR HUR MÅNGA TIMMAR DE SOVER OCH KOLLAR KYLSKÅPET 10 GÅNGER OM DAGEN OSVOSVOSV?

va äre för nöt som har skrivit detta?!?!

och alla dom här grejerna som massa tjejer håller på med, bara trycker ner killarna hela tiden och säger att dom bara vill knulla när dom ger en komplimang osvosvosv, tror de flesta fattar vad jag menar!
och jag blir tokig på det! alla killar är faktiskt inte så, och jag vet att om killarna skulle lägga upp såna grejer överallt på internet om hur dåliga vi är osv, så skulle vi tjejer bli galna, ellerhur? tycker det är fult att göra så

Kommentarer
Postat av: adina

håller verkligen med, superirriterande!

2011-11-17 @ 20:58:21
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: diana

indeed!

tjejer är då lika värdelösa som killar tycker jag

2011-11-21 @ 16:11:57
URL: http://dianaslgstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0