:-)

Din facebook profilbild.


En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.

kusinvitamin, vi har kännt varandra sen vi var nyfödda

En av de viktigaste personerna i mitt liv.


En bild från en fest du aldrig glömmer.


5 favorit låtar.
kan jag inte välja ut, men här är några bra!!
Konshens – Straight Forward <3<3<3<3
Ke$ha – Blow - Cirkut Remix
Renegade Sound W.M.C. – Busy Signal - Grab And Wine - Jugglin Mix
Edwina Hayes – Feels Like Home
Rockcity – Only Yours
ingen som gillar min musiksmak iaf hehe

5 fakta om mig själv.

* jag har rätt grov skolios
*jag har dålig syn, ska snart få linser
*jag är gymnastik tränare med emma och julia!
*min största dröm är att åka till afrika och dansa
* MEN fan va svårt det här va

Bild på en tid jag saknar.


Gammal och ny bild på mig själv.

hahahahahhahaha



En bild från din förra sommar.


Msn profilbild.


En puss- eller krambild.


Favorit citat.


En bild som för mig betyder kärlek.


En bild som alltid får mig le.


Bild på dig och dina syskon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0